16. 5. 2014

OKNA - poprodejní servis a reklamace

Zasadil

Vážení vlastníci, případné reklamace a požadavky na servisní zásah a seřízení směrujte výhradně na bezplatnou linku 800 23 00 24 v pracovních dnech, po-čt 6.00 – 16.00, pá 6.00 – 15.30, nebo na e-mail okna@pks.cz . V požadavku uveďte: jméno, adresu a telefonní číslo, stručný popis požadavku (závady) a uveďte číslo smlouvy SP4–0005 – bez tohoto čísla nebude váš požadavek zpracován a nebude na něj brán zřetel. Obvyklý termín, kdy se ozve servisní technik nazpět a bude domlouvat termín pro provedení zásahu, je do 10 pracovních dnů.

Roman Henych
vedoucí oddělení Veřejné zakázky
PKS okna a.s.
Brněnská 126/38
591 39 Žďár nad Sázavou

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *