Vážení vlastníci,
obdrželi jsme již dvě infomace, že na Uzbecké a Moskevské se muž označený firmou EKOPLAST dožadoval vstupu do bytů za účelem záruční prohlídky plastových oken.
Sdělujeme, že se nejedná o službu, kterou objednalo SVJ a s montáží našich oken nesouvisí.
Informujte, prosím, i sousedy na patře.
_____________________________________________________________________________________
S výměnou našich oken to bylo takto:
SVJ výměnu oken v bytech zajistilo a financovalo, ale okna jsme si přebírali po zástavbě od firmy PKS každý sám s tím, že případné reklamace si budeme už řešit sami – a k tomu jsme na závěr akce „výměna oken“ dali na vrumo.cz 16.5.2014 informaci ve znění:
případné reklamace a požadavky na servisní zásah a seřízení směrujte výhradně na bezplatnou linku 800 23 00 24 v pracovních dnech, po-čt 6.00 – 16.00, pá 6.00 – 15.30, nebo na e-mail okna@pks.cz . V požadavku uveďte: jméno, adresu a telefonní číslo, stručný popis požadavku (závady) a uveďte číslo smlouvy SP4–0005 – bez tohoto čísla nebude váš požadavek zpracován a nebude na něj brán zřetel. Obvyklý termín, kdy se ozve servisní technik nazpět a bude domlouvat termín pro provedení zásahu, je do 10 pracovních dnů.
Pokud vím, na okna byly až dosud podány celkem cca 2 – 3 reklamace, které byly v souladu s informací výše vyřešeny.
Záruční doba byla 60 měsíců a ta k dnešnímu dni již uplynula. Pokud ale někdo má ještě s okny problém, může se i tak na firmu PKS obrátit, ale půjde už o pozáruční servis